evolve your senses Index du Forum
evolve your senses
Evolve your senses team multigaming ouvre ses portes

evolve your senses Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

:: Keifer Sykes 'Training Mentality: 'Win The Day' ::

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    evolve your senses Index du Forum -> Recrutement -> Demande De Recrutement CS:GO
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
barjente

MessagePosté le: Ven 14 Juil - 03:05 (2017)    Sujet du message: Keifer Sykes 'Training Mentality: 'Win The Day' Répondre en citant

Keifer Sykes 'Training Mentality: 'Win The Day' Keifer Sykes' vermogen om succesvol te zijn in het spel basketbal is altijd twijfelachtig. Hij wordt voortdurend gebombardeerd met redenen waarom hij het niet in zijn hele carrière zou kunnen maken. 'Mijn hele leven vertelde veel mensen dat groothandel nike air max 2017 ik te klein was. Te klein om middelbare school basketbal te spelen. Te klein om universiteits basketbal te spelen. Ze hebben me altijd verteld een plan te hebben. B. Wees klaar om een ​​baan te werken en aandacht in school te geven. Mijn talent in basketbal betekent niets. Het zou niet ver gaan. Ze vertelden me dat ik niet bij de mand kon afmaken. Ze vertelden me dat ik niet kon schieten. Ze vertelden me dat ik te klein was, niet sterk genoeg om te verdedigen. Ik heb het allemaal gehoord. 'Keifer SykesPG, KoreaSykes bleek zijn twijfelaars verkeerd. Ondanks het feit dat hij uit de middelbare school in zijn geboortestad van Chicago was over het hoofd gezien, ging de 5-voet-11-puntswachter op de universiteit van Wisconsin-Green Bay. Hij werd een tweedaagse conferentiespeler van het jaar en een tweedaagse eerbare Vermeld All-American. Sykes besteedde vorig seizoen in de D-League, waar hij zijn team leidde tot de finale van de conferentie dankzij een 31-punts prestatie in de halve finale. Hij zal dit komende seizoen doorbrengen in de Koreaanse Basketbal League. Sykes heeft herhaaldelijk bewezen dat hij naast de beste spelers ter wereld bij de rechter hoort, maar dat is wat hij doet van de rechtbank die hem heeft geholpen om daar te komen. Als een ondermaatse speler moet Sykes hard gewerkt hebben in de gewichtszaal en op de oefenhof om op te maken voor zijn gebrek aan grootte. 'Mijn mentaliteit loopt in de gewichtsruimte - het maakt niet uit of het vijf uur' s morgens is, 'S avonds laat of' s avonds - win alleen maar de dag. 'Keifer SykesPG, Korea' Ik wil nooit de training laten slaan. Ik ben een van die jongens die er trots op hebben. Veel mensen zijn opgewonden in trainingen Of kan niet trainen. Een man zoals ik, ik vind het leuk om de dag te winnen, ongeacht wat het trainingsplan is, ongeacht wat het trainingsschema is, ongeacht hoe laat ik daar ga. Ik concentreer en maximaliseer mijn inspanning in De gewichtskamer. 'Het is die mentaliteit die Sykes heeft geholpen om de verwachtingen over en over te overtreffen. Zijn gewichtsruimte routine benadrukt de snelheid en balans, waardoor hij door zijn eerste verdediger kan blazen en sterk aan de rand raakt, ondanks de grotere verdedigers die hem proberen te kloppen Buiten balans. Zijn focus gaat verder dan de gewichtsruimte, zoals hij ook doet Ces yoga om zijn kern te versterken en zijn balans te verhogen. Sykes 'wrede werkethiek kreeg hem waar hij vandaag is en hij is van plan om door te gaan werken tot hij het hoogtepunt van het basketbal bereikt.' Nu ik professioneel ben, wil ik het proberen om een ​​van de top 1500 jongens ter wereld te zijn en zijn Die op elk detail van de grond kan concentreren, 'zei Sykes. Sykes is altijd door zijn twijfels gemotiveerd. Hun woorden hielpen zijn vuur op het hof en in de gewichtsruimte. Terwijl twijfelaars een belangrijke motivator zijn, wordt Sykes ook geïnspireerd door degenen die het dichtst bij hem zijn. Zijn familie is de echte reden waarom hij zo hard werkt als hij. 'Ik heb hiervoor voor mijn familie aangemeld,' zei hij. 'Ik moet mijn plezier opofferen. Offer veel tijd met mijn vrienden. Offer vrijwel alles om hard te werken - allereerst voor mijzelf, mijn familie, mijn vader en mijn moeder, mijn broers en zussen. Zet de uren voor dat ze me leuk vinden om me te zien spelen en mijn familie te vertegenwoordigen met mijn naam op nike air vapormax flyknit mijn rug. Het is zeker een harde slijp, maar het is iets dat we nike air max 2017 dames goedkoop allemaal atleten waarderen en we hopen dat iedereen het aantal werk begrijpt, de hoeveelheid tijd die we in ons lichaam zetten en de scheiding van alle dingen die we houden van .”

Publicité

MessagePosté le: Ven 14 Juil - 03:05 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    evolve your senses Index du Forum -> Recrutement -> Demande De Recrutement CS:GO Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
onyx © theme by larme d'ange 2006